Практична робота №2
Тема. Повсякденне життя на фронті і в тилу.
К
ІІ. Цілі практичного заняття: сприяти формуванню історичних компетентностей,
а саме:
хронологічної, тобто уміння розглядати суспільні
явища в конкретно-історичних умовах Першої світової війни;
інформаційної - уміння працювати із різними джерелами історичної інформації – електронними
підручниками, статтями із газет, спогадами;
логічної
компетентності – уміння
аналізувати зміст статті, визначати головне й робити висновки;
аксіологічної
компетентності – уміння
формулювати оцінку історичних постатей, зокрема, Олени
Степанів та висвітлювати
зміну статусу жінки в роки війни;
Література:
Інструкція до
виконання
Завдання 1. Робота
із документами - спогадами очевидців Першої світової війни. (ст..28)
Проаналізувати
джерело відповідно інструкції
Випишіть із
тексту по 5-10 іменників, прикметників, дієслів, за допомогою яких автор
розповідає про Першу світову війну. Які слова переважають – емоційно забарвлені
(експресивні) чи стилістично нейтральні? Зробіть
висновок про те, як світова війна позначилася на долях пересічних людей.
Завдання 2. Опрацюйте
матеріали на сторінках 29-31,зверніть увагу на фотографії
Роздивіться людей на фотографіях. Про які почуття і
настрої говорять їх обличчя, постаті, жести? Які емоції особисто у Вас
виникають при перегляді фото. Які нові явища соціального життя постали
внаслідок воєнних подій?
Завдання 3.
Опрацювання цитат із газет.
Ø
Опрацюйте історичні джерела – статті віденської газети «Нова вільна преса»,
львівської газети «Діло», спогади коменданта УСС М.Галущинського.
Ø
Як пов’язані факти описані у фрагментах джерел із поняттями «емансипація»
та «фемінізм»?
Ø
Що спонукало жінок іти на фронт?
Ø
Складіть ланцюжок фактів біографії Олени Степанів, про які дізналися з
фрагменту джерел. Які з них можна вважати типовими, такими, що свідчать про
заміну соціальних ролей?
Завдання 4. Творчий
проект – презентація на тему «Моє місто у роки Першої світовї війни» або
«Родинні історії. Перша світова війна»
ü
Події або факти, якими володіє ваша
родина щодо участі/ставлення ваших прадідів у Першій світовій війні?
ü
фотокартки, щоденники чи інші матеріальні свідки тогочасних подій?
ü «Спогади про спогади» ваших
рідних
Матеріали самопідготовки студентів за темою.
1.
Підготувати історичні візитівки
на Петра Болбочана, Володимира
Винниченка,
Михайла Грушевського, Сергія Єфремова, Миколи Міхновського
2.
Стислу довідку «Лютнева революція
в Росії», «Тимчасовий уряд та його політика відносно подій в Україні 1917р.»
Комментарии
Отправить комментарий