Потижневий розклад ІІ семестр


Шановні першокурсники!
Пропоную вам ознайомитися із темами модулів  курсу історії України ІІ семестру.
Тема\зміст\план
Види контролю знань та вмінь/бал
Вимоги програми
Українська революція (1917 — квітень 1918 р.) .

Тема 1. Проголошення незалежної Української  Народної Республіки. Війна Радянської Росії проти УНР.
Усна відповідь -3,0

Знати:
зміст понять: Українська революція, універсали УЦР, опозиція, національно-територіальна автономія, державний переворот, автономісти, самостійники, ультиматум, інтервенція;
етапи Української революції 1917–1921 рр.;
вплив світових подій на внутрішньоукраїнські процеси;
наслідки боротьби політичних партій за вплив на населення України;
природу виникнення, причини й наслідки війн більшовицької Росії з УНР.
Уміти:
визначити хронологічні межі Української революції та синхронізувати історичні події періоду;
використовувати карту як джерело інформації про події Української революції у березні 1917 – квітні 1918 рр.;
на основі порівняльного аналізу робити аргументовані висновки щодо основних ідей, цілей та шляхів їх досягнення українськими політичними партіями на початку Української революції;
проаналізувати й порівняти змісти універсалів УЦР, причини і наслідки укладення УНР Брестського мирного договору;
визначити чинники, що впливали на зміни курсу УЦР упродовж березня 1917 – квітня 1918 рр.;
визначити здобутки і прорахунки УЦР у державотворчому процесі, обґрунтувати висловлені судження;
– давати аргументовану оцінку діяльності в період УЦР Петра Болбочана, Володимира Винниченка, Михайла Грушевського, Сергія Єфремова, Миколи Міхновського.
Тема 2. Мирний договір із Центральними державами у Брест-Литовську.
Усна відповідь-3,0
Тема 3. Здобутки і прорахунки УЦР у державотворчому процесі.
Виконані завдання практичної роботи № 3
-10,0
Контроль модуля 3. Українська революція (1917 — квітень 1918 р.) .
Тест -10,0
Навчальний проект-10,0
Конспекти(2) – 4,0
Завдання у контурній карті-10,0
Боротьба за українську державність (квітень 1918 – 1921
Тема 4. Гетьманат П.Скоропадського.
Історичний портрет – 2,0
Довідка – 2,0
Знати:
зміст понять: гетьманат, Директорія, Чортківська офензива, націонал-комунізм, терор, продовольча розкладка, Воєнний комунізм, реквізиція, політична і трудова еміграція, лінія Керзона;
форми та основні ознаки національної державності часів Української революції: УНР за Центральної Ради, Українська Держава, УНР за Директорії, ЗУНР;
– значення Акта злуки УНР і ЗУНР як вияву волі українців до консолідації етнічних земель та свідчення національної амо ідентифікації населення України;
особливості розбудови Армії УНР та Української Галицької армії;
відмінності державотворчих процесів в УНР, Українській Державі, ЗУНР;
вплив рішень Паризької мирної конференції та Варшавської угоди на перебіг боротьби за українську державність, визвольних змагань і державотворчих процесів в Україні на розвиток української культури;
 значущість творчого доробку українських митців для національної і світової культури;
причини політичної еміграції українців, її центри та ідейні течії; напрями і наслідки трудової еміграції в 1914–1921 рр.;
ставлення різних груп населення до революційних процесів.
Уміти:
встановити послідовність і синхронність подій Української революції (на національному, регіональному і локальному рівнях);
оперувати хронологічним і понятійним матеріалом для пояснення таких явищ, як гетьманат, денікінський режим, отаманщина, “воєнний комунізм”, червоний терор;
вказати на карті території УНР, Української Держави, ЗУНР; держави з центрами української політичної еміграції;
виявити специфіку розвитку громадського і релігійного життя, мистецтва, освіти і науки за часів УНР, Української Держави та ЗУНР;
– висловити аргументоване судження про результати Української революції 1917–1921 рр.;
визначити особливості розвитку української культури та повсякденного життя людей у 1914–1921 рр.;

Тема 5. Директорія УНР. Західноукраїнські землі у боротьбі за національне визволення 1918—1919 рр
Участь у семінарському занятті -5,0

Тема 6. Радянська окупація України.УСРР.
Усна відповідь -3,0
Тема 7. Радянсько-польська війна і Україна.
Усна відповідь -4,0
Тема 8. Більшовизм та український націонал-комунізм: порівняльна характеристика.
.
Виконані завдання практичної роботи № 3
-10,0

Навчальний проект – 10,0
Контроль модуля 4. Боротьба за українську державність (квітень 1918 – 1921
Конспекти (4) – 4,0

Тест – 10,0


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Практична робота №2

Ідеї автономії і самостійності в програмах українських політичних партій Російської імперії та Австро-Угорщини.

Завдання на період карантину! Модуль 4. Боротьба за українську державність(квітень 1918 – 1921р.р.)