Потижневий розклад ІІ семестр
Шановні
першокурсники!
Пропоную вам ознайомитися із
темами модулів курсу історії України ІІ
семестру.
Тема\зміст\план
|
Види контролю знань та вмінь/бал
|
Вимоги програми
|
Українська революція (1917 — квітень 1918 р.) .
|
||
Тема 1. Проголошення незалежної Української Народної Республіки. Війна Радянської Росії
проти УНР.
|
Усна відповідь -3,0
|
Знати:
– зміст понять: Українська революція,
універсали УЦР, опозиція, національно-територіальна автономія, державний
переворот, автономісти, самостійники, ультиматум, інтервенція;
– етапи Української революції 1917–1921 рр.;
– вплив світових подій на внутрішньоукраїнські процеси;
– наслідки боротьби політичних партій за вплив на населення
України;
– природу виникнення, причини й наслідки війн більшовицької Росії з
УНР.
Уміти:
– визначити хронологічні межі
Української революції та синхронізувати історичні події періоду;
– використовувати карту як джерело інформації про події Української
революції у березні 1917 – квітні 1918 рр.;
– на основі порівняльного аналізу робити аргументовані висновки щодо основних ідей, цілей та шляхів
їх досягнення українськими політичними партіями на початку Української
революції;
– проаналізувати й порівняти змісти універсалів УЦР,
причини і наслідки укладення УНР Брестського мирного договору;
– визначити чинники, що впливали на зміни курсу УЦР упродовж
березня 1917 – квітня 1918 рр.;
– визначити здобутки і прорахунки УЦР у державотворчому процесі, обґрунтувати висловлені судження;
– давати аргументовану оцінку діяльності в період УЦР Петра Болбочана, Володимира Винниченка, Михайла
Грушевського, Сергія Єфремова, Миколи Міхновського.
|
Тема 2. Мирний договір із Центральними
державами у Брест-Литовську.
|
Усна відповідь-3,0
|
|
Тема 3. Здобутки і прорахунки УЦР у
державотворчому процесі.
|
Виконані завдання практичної
роботи № 3
-10,0
|
|
Контроль
модуля 3. Українська
революція (1917 — квітень 1918 р.) .
|
Тест -10,0
Навчальний проект-10,0
Конспекти(2) – 4,0
Завдання у контурній карті-10,0
|
|
Боротьба за українську державність (квітень 1918 – 1921
|
||
Тема 4. Гетьманат П.Скоропадського.
|
Історичний портрет – 2,0
Довідка – 2,0
|
Знати:
– зміст понять: гетьманат, Директорія,
Чортківська офензива, націонал-комунізм, терор, продовольча розкладка,
Воєнний комунізм, реквізиція, політична і трудова еміграція, лінія Керзона;
– форми та основні ознаки національної державності часів
Української революції: УНР за Центральної Ради, Українська Держава, УНР за
Директорії, ЗУНР;
– значення Акта злуки УНР і ЗУНР як вияву волі українців до консолідації
етнічних земель та свідчення національної амо ідентифікації населення
України;
– особливості розбудови Армії УНР та Української Галицької армії;
– відмінності державотворчих процесів в УНР, Українській Державі,
ЗУНР;
– вплив рішень Паризької мирної конференції та Варшавської угоди на
перебіг боротьби за українську державність, визвольних змагань і
державотворчих процесів в Україні на розвиток української культури;
– значущість
творчого доробку українських митців
для національної і світової культури;
– причини політичної еміграції українців, її центри та ідейні
течії; напрями і наслідки трудової еміграції в 1914–1921 рр.;
– ставлення різних груп населення до революційних процесів.
Уміти:
– встановити послідовність і синхронність подій Української
революції (на національному, регіональному і локальному рівнях);
– оперувати хронологічним і
понятійним матеріалом для пояснення таких явищ, як гетьманат,
денікінський режим, отаманщина, “воєнний комунізм”, червоний терор;
– вказати на
карті території УНР, Української Держави, ЗУНР; держави з центрами
української політичної еміграції;
– виявити
специфіку розвитку громадського і релігійного життя, мистецтва, освіти і
науки за часів УНР, Української Держави та ЗУНР;
– висловити
аргументоване судження про результати Української революції
1917–1921 рр.;
– визначити особливості розвитку української культури та повсякденного життя людей у
1914–1921 рр.;
|
Тема 5. Директорія УНР.
Західноукраїнські землі у боротьбі за національне визволення 1918—1919 рр
|
Участь у семінарському занятті
-5,0
|
|
Тема 6. Радянська окупація
України.УСРР.
|
Усна відповідь -3,0
|
|
Тема 7. Радянсько-польська війна і Україна.
|
Усна відповідь -4,0
|
|
Тема 8. Більшовизм
та український націонал-комунізм: порівняльна характеристика.
.
|
Виконані завдання практичної
роботи № 3
-10,0
Навчальний
проект – 10,0
|
|
Контроль модуля 4. Боротьба за українську державність (квітень 1918 – 1921
|
Конспекти (4) – 4,0
Тест – 10,0
|
|
Комментарии
Отправить комментарий